You are currently viewing הרצאה של ד"ר ג'ראלד מגווייר

הרצאה של ד"ר ג'ראלד מגווייר

הזדמנות נדירה ומרתקת עבורנו לשמוע על מחקר עדכני בתחום הגמגום ממקור ראשון!
ד"ר ג'ראלד מגווייר מגיע לישראל להרצאה חד פעמית באמב"י בנושא:
הבסיס הביולוגי לגמגום והטיפול בו.
ההרצאה תתקיים באנגלית בתרגום סימולטני לעברית.

 

מחיר: 30 ש"ח – תשלום בערב הארוע (חינם למשלמי דמי חבר באמב"י)
הרשמה מראש בטופס:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdqPiIZoUeKD3Bok5EcR96O7a5HSei6iF9SKUedQDYPiwxQAw/viewform?vc=0&c=0&w=1

במהלך ההרצאה יסקור ד"ר מגווייר את הבנת הגמגום באמצעות הפיזיולוגיה של המוח וגנטיקה, ויספר על ממצאי מחקרים הנוגעים לטיפול תרופתי בגמגום. כמו כן, ייבחנו אסטרטגיות להקלת הסימפטומים של הגמגום ושיפור איכות החיים של אנשים מגמגמים.

ד"ר ג'ראלד א. מגווייר הוא מרצה ויו"ר הפקולטה לפסיכיאטריה ומדעי המוח בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת קליפורניה בריברסייד.
ד"ר מגווייר סיים בשנת 1991 את לימודי הרפואה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטה סנט לואיס, וסיים להתמחות בפסיכיאטריה בשנת 1995 באוניברסיטת קליפורניה באירווינג.
ד"ר מגווייר הוא עמית של כבוד באגודת הפסיכיאטרים האמריקאית ונבחר ע"י עמיתיו הרופאים לאחד מ"הרופאים הכי טובים באמריקה" מידי שנה מאז שנת 2009.
ד"ר מגווייר הוא אדם מגמגם בעצמו, חבר בארגון המגמגמים הלאומי של ארה"ב מאז 1992, ומכהן כעת בתור יושב ראש הארגון. מחקריו אודות טיפול תרופתי בגמגום הופיעו בכתבי עת מדעיים רבים, והוא מחבר הספר "ללא היסוס: לדבר לשקט והמדע של הגמגום".

בעת כניסתו לתפקיד יו"ר ארגון המגמגמים הלאומי בארה"ב, אמר ד"ר מגווייר כי "יש לזכור את המורשת שלנו ובאותה עת לצמוח לכיוון העתיד. המשימה שלנו היא ברורה כאשר אנחנו נעים קדימה. משימתנו היא לתת מענה לצרכי קהילת האנשים המגמגמים כיום, במקביל לחיפוש טיפול רחב יותר מחר."  כאשר נשאל אודות האיזון שבין "גמגום הוא בסדר" ובין חיפוש פתרון, השיב ד"ר מגווייר "ברצוני לומר כי הקבלה והחיפוש אחר טיפול אינם בלתי תלויים. בהפרעות מוחיות נוספות בהן אני מטפל, כגון דיכאון קליני או הפרעה דו קוטבית, המטופל מקבל את מצבו אך במקביל מקבל את טבעו של הטיפול בהפרעה – דברים אשר המטופל חייב לעשות על מנת לקיים חיים פונקציונאליים ותוצאות טובות".

לדף האירוע בפייסבוק – https://www.facebook.com/events/2136788249748120/