You are currently viewing גמגום וזרימה יצירתית: סדנה חוויתית בשיטת אינטגרציית קול בתנועה

גמגום וזרימה יצירתית: סדנה חוויתית בשיטת אינטגרציית קול בתנועה

תיאור: 
שיטת  אינטגרציית  קול בתנועה חוקרת את מרחב ההבעה הבלתי-מילולית, הגופנית, כאן ועכשיו. במהלך הסדנא נתוודע אל המרחב היצירתי והמיוחד הנפתח ביננו, כאשר אנו מניחים בצד את הדיבור, ומאפשרים לצידה המסתורי והעל-מילולי של הנפש לקבל ביטוי בשירה ובתנועה הנולדות ברגע ההווה. בהמשך, נחקור את היחסים שבין הגוף השר והגוף המדבר, ונלמד כיצד ביכולתנו לשמור על קשר חי ופועם עם המוסיקליות הגופנית האותנטית שלנו בקשת של מצבים – מביטוי קולי-תנועתי באלתור של שירה המתהווה ברגע, אל דיבור.
למי הסדנא מיועדת: 
הסדנא מיועדת לכל מי שמעוניין לחקור ולגלות את מסתורי הקול והתנועה  האנושיים, ככלים טבעיים לריפוי, כמשאבים של יצירתיות וערוצים להבעה ספונטנית.
הסדנא מזמינה את מי שסקרן לצאת למסע אל השדה החוויתי הקיים מעבר, מתחת ומבעד למילים, בעומק  הווייתו.
בגלל העיסוק בקול, הסדנא רלבנטית במיוחד למי שעסוק בהבעה הקולית-מילולית שלו, לצורך חקירה ושחרור חופש ההבעה.
ההשתתפות מגיל 18
מנחי הסדנא:
ד״ר ליאורה שרגא עמנואל: קלינאית תקשורת PHD ומזה כעשרים שנה עוסקת בטיפול בגמגום. תלמידה נצחית המשלבת בעבודה  אלמנטים  מתחום  היוגה,  התנועה  והמיינדפולנס.  מדריכה  מוסמכת  מטעם  אגודת  קלינאי התקשורת.
רות רבינס: מורה בכירה ל"אינטגרציית קול בתנועה" מזה 14 שנה, מנחת קבוצות ותהליכים אישיים. בעבודתה הפרטנית, משלבת את עבודתה רבת השנים עם אינטגרציית קול בתנועה לצד כלים והבנות מעולם הפסיכותרפיה, ובמיוחד פסיכותרפיה גופנית מבוססת מיינדפולנס (הקומי).
שעה: התכנסות ב-19:00; תחילת הסדנא ב-19:30. משך הסדנא כשעתיים.
מיקום: בית הראל, קומה 13.  רחוב החילזון 12, רמת גן
הסדנא ללא עלות – הכניסה חופשית.
חובה להרשם מראש >>כאן