You are currently viewing מפגש העצמה חודשי ברמת גן – בהנחיית בני רביד
מפגשי העצמה אמב"י רמת גן

מפגש העצמה חודשי ברמת גן – בהנחיית בני רביד

מפגש העצמה פרונטלי ברמת גן בהנחיית בני רביד – יום שני !

המפגש שתוכנן ל 27.4 לא יתקיים!
המפגש הבא ב 25.5.26
למי מיועד המפגש:
  • אנשים שמגמגמים מגיל 18, קלינאי תקשורת וסטודנטים לקלינאות תקשורת, והורים לילדים שמגמגמים
  • היכן?
    בית הראל, רחוב החילזון 12, קומה 13 (חובה להציג תעודה מזהה בכניסה לבניין).
    יש חניון צמוד בתשלום וחניה בכחול לבן ברחובות מסביב
  • שעה: 19:00
  • המפגש ללא עלות ואין צורך להירשם מראש
  • כל מפגש עומד בפני עצמו

במידה והנכם זקוקים להנגשה כלשהי בארוע זה, אנא פנו אלינו באמצעות רכז הנגישות של אמב"י:
עומרי ליפצין בטלפון או בווטסאפ 0796103000 שלוחה (1) או באמצעות מייל [email protected]